Маркетинг

Маркетинг

Створення якісного концепту успішного бізнесу. Позиціонування та просування бренду

Маркетинг – це не тільки система, яка включає маркетинговий комплекс (класичні в теорії 4P – продукт, ціну, місце та просування), але й цілісна філософія бізнесу, яка спрямовує його розвиток за допомогою багатьох інструментів.

Ми готові сформувати і виконати для вашої компанії наступний пакет послуг:

  • Дослідження: для початку важливо зрозуміти свого цільового споживача – його смаки, поведінку, звички та вподобання, а також подібні пропозиції ринку.
  • Позиціонування цінностей/переваг: з’ясування точки перетину цінностей, що стоять за образом товару/послуги та найважливішими цінностями споживачів, а також їх подальша візуалізація – визначається місія компанії, основні орієнтири та дещо більше, ніж просто кінцева мета – прибуток.
  • Концепт просування товару/послуги: на базі отриманої інформації формується стратегія захоплення ринку, покрокові плани та заходи.
  • Виділення особливостей: те, що дасть ключові конкурентні переваги.
  • Формування бренду: унікальний та неповторний брендбук та корпоративний стиль, стандарти оформлення об’єктів, тощо.
  • Рекламна кампанія: один з елементів маркетингової стратегії, спрямований на закріплення товару/послуги у свідомості споживача за допомогою якісних рекламних повідомлень (медійне підкріплення, SMM-просування, актуальні видання, кросс-промо).
  • Ефективна мотиваційна система: тільки вмотивовані та чітко орієнтовані працівники зможуть відчути і доносити цінності, переваги та стандарти якості компанії.
  • Система лояльності та робота з клієнтською базою: індивідуальні пропозиції, цікава бонусна система, забезпечення ефективного зворотнього зв’язку.

Як результат:

  • чітке розуміння місця компанії на ринку, орієнтованої на відповідний існуючий чи сформований попит;
  • всі члени вашої команди працюють на одну мету і один результат;
  • наявна прогнозованість результатів та максимально знівельована сезонність;
  • забезпечено впізнаваність бренду;
  • сформована довіра до компанії, її продукції;
  • визначені ключові конкурентні переваги;
  • чітка контрольованість процесів, можливість прогнозування подальшого розвитку.

  • Поширити у соціальних мережах
Авторизуватися на сайті

Забули пароль?

Зареєструватися Таємним покупцем

Забули свій пароль? Будь ласка, введіть свою адресу електронної пошти. Ви отримаєте посилання для створення нового пароля.

Повернутися до сторінки Входу

Close