Моніторинг бізнесу

Моніторинг бізнесу

Виявлення сильних і слабких сторін гравців на цільовому ринку, резервів попиту та споживчих смаків

Моніторинг – це систематичне і планове спостереження за станом ринку задля його оцінки, вивчення трендів (тенденцій), дослідження конкурентного середовища. Моніторинг необхідний для ефективного ведення бізнесу, його результати дають можливість вносити коригування в управління та вчасно реагувати на кон'юктуру ринку.

Головні цілі моніторингу: передбачити зміни обстановки на ринку; виявляти дії конкурентів; контролювати ціни; знаходити нових партнерів і споживачів; вивчати динаміку ринкових процесів, що впливають на діяльність компанії; виявляти відкриті ніши, тощо.

Як ми це робимо:

  • Моніторимо діяльність ваших конкурентів.
  • Виявляємо сильні і слабкі сторони гравців на цільовому ринку.
  • Розробляємо стратегічні переваги вашої компанії.
  • Визначаємо позицію на ринку, яка дасть найефективніший результат.
  • Надаємо рекомендації щодо вектора подальшого розвитку.

Вам потрібна дана послуга якщо: якщо ви хочете створити нову компанію, виводите на ринок новий товар чи послугу, хочете сформувати нову цінову політику на товари чи послуги, змінюється ринкове середовище, якщо ви хочете працювати ефективніше, якщо ви просуваєте товар "інтуїтивно" "на вдачу".

Від нас ви отримаєте – ексклюзивне маркетингове дослідження з урахуванням ваших вимог і побажань, розуміння специфіки регіонального ринку, кваліфікованих маркетологів, оперативне отримання та обробку даних, реальні та достовірні результати, безперервний зв'язок з клієнтами, можливість вносити корективи та доповнення на будь-якому етапі дослідження, доступні ціни для малого та середнього бізнесу.

  • Поширити у соціальних мережах
Авторизуватися на сайті

Забули пароль?

Зареєструватися Таємним покупцем

Забули свій пароль? Будь ласка, введіть свою адресу електронної пошти. Ви отримаєте посилання для створення нового пароля.

Повернутися до сторінки Входу

Close