Таємний покупець

Таємний покупець

Ефективний спосіб моніторингу рівня сервісу та потенціалу можливого розвитку

Таємні покупці або mystery shopper – це найпоширеніший і найефективніший спосіб моніторингу рівня задоволення вашим сервісом та потенціалу подальшого розвитку. Ви маєте можливість почути реальну думку про ваш бізнес, про роботу персоналу, про конкурентів та отримати опрацьований відгук з пропозиціями реагування.

Індустрія mystery shopping, що стрімко розвивається нині, налічує всього біля 40 років. Найчастіше її використовують у роздрібній торгівлі та ресторанному бізнесі.

Переважно mystery shopper використовують для:

  • створення режиму контролю, "тонусу" власного персоналу;
  • стимулювання важливих дій персоналу (активних продажів та ін.);
  • заохочення найкращих працівників/найкращої практики;
  • мотивації персоналу (як ключовий показник в системі стимулювання персоналу);
  • фокусування навчання персоналу на виявлених недоліках;
  • стратегічного аналізу і визначення напрямків для інвестицій;
  • вивчення конкурентів.

Ми даємо можливіть оцінити:

  • виконання стандартів якості обслуговування;
  • дотримання техніки продажів;
  • компетентність персоналу;
  • візуальне оформлення і чистоту локації;
  • розміщення робочих матеріалів, каси;
  • просування персоналом спеціальних акцій.

У разі правильного використання послуга "таємний покупець" призводить до:

  • зростання співвідношення покупців до відвідувачів;
  • зростання середнього чеку;
  • зростання продажів додаткових товарів/послуг;
  • зростання продажів на одиницю торгівельного персоналу;
  • зростання повторних продажів;
  • покращення фінансових показників компанії.

Від нас ви отримаєте:

  • індивідуальний підхід, врахування особливостей бізнесу та місцевого споживача;
  • оперативність послуги;
  • надання рекомендацій після візитів;
  • можливість отримання спектру послуг з усунення недоліків та покращення сильних сторін;
  • найкращі ціни.

На ринку Закарпаття послугу "таємний покупець" активно використовують: Adidas, MEGASPORT, Нова Лінія, Епіцентр, Золотий вік, Срібний вік, Сільпо, Велмарт, Ощадбанк, Креді Агріколь Банк, Приват Банк, Vodafone та Нова Пошта.

Можливі артефакти перевірок: анкета після візиту; аудіозвіт; фотозвіт; терміновий звіт (протягом доби).

  • Поширити у соціальних мережах
Авторизуватися на сайті

Забули пароль?

Зареєструватися Таємним покупцем

Забули свій пароль? Будь ласка, введіть свою адресу електронної пошти. Ви отримаєте посилання для створення нового пароля.

Повернутися до сторінки Входу

Close