Бренд "MyProfi": перегортаємо сторінку

Бренд "MyProfi": перегортаємо сторінку
  • Блог
  • Опубліковано 23.06.2017

Бренд – це певна обіцянка Компанії, часто це перша комунікація зі споживачем та основа корпоративної культури (нашої «маленької релігії»). Логотип по суті візуалізує бренд, створює у споживачів асоціацію картинки з філософією та цінностями, які вона передає.

На початку діяльності компанії «MyProfi» у нас була чітка ідея, яка на той час здавалася божевільною, і кілька ентузіастів, готових її втілювати. Ми не дуже добре розуміли, як на подібні послуги відреагує локальний ринок, але точно знали, що докладемо всіх зусиль до якості роботи та аргументації необхідності.

Тому і логотип, створений у безкоштовному онлайн-редакторі був відповідним: модні в той час для бізнесу синьо-червоні кольори і три чоловічки, які передають, що в основі компанії завжди будуть люди.

Відтоді пройшло чимало часу, а головне - здобуто величезний досвід, сформована міцна команда з талановитих людей, вибудувані традиції і цінності, а також є чітке розуміння, чим ми займаємось, куди рухаємось і як можемо досягнути поставлених цілей.

Ця еволюція бренду й зумовила потребу у новому логотипі, який би грамотно відображав наші цінності, та меседж, що транслюється споживачу. При створенні цього лого ми використали градацію кольору та чотири шрифти, а також яскраві акценти на фоні витриманої палітри.

Все разом відображає основні завдання, які ми поклали перед брендом «MyProfi» наразі:

  • ефективно комунікувати зі своїм клієнтом;
  • максимально спростити розуміння того, чим ми займаємося;
  • дисциплінувати бізнес;
  • показати динаміку росту;
  • надихати на роботу та нові ідеї.

 

  • Поширити у соціальних мережах
Авторизуватися на сайті

Забули пароль?

Зареєструватися Таємним покупцем

Забули свій пароль? Будь ласка, введіть свою адресу електронної пошти. Ви отримаєте посилання для створення нового пароля.

Повернутися до сторінки Входу

Close