Гарантія того, що ваш заклад відкриватиметься з дня у день і приноситиме задоволення гостям!

Гарантія того, що ваш заклад відкриватиметься з дня у день і приноситиме задоволення гостям!
  • Блог
  • Опубліковано 10.01.2017

«Неможливо бути лідером ні в бізнесі, ні в житті, якщо не турбуватись всією душею про людей. Ось, що важливо!.. Якщо вирощувати людей, вони вирощуватимуть твій бізнес. В цьому суть і це – найвищий пріоритет!» Говард Бехар, Starbucks International

Сьогодні ми про персонал у ваших закладах і про роль команди в успішності кожного концепту. Правильна мотивація людей, стимулювання бажання рости та вдосконалюватись, підтримка любові до справи, якою ти займаєшся щодня, інвестиції у професійні навики та знання працівників – гарантія того, що ваш заклад відкриватиметься з дня вдень і приноситиме задоволення гостям.

Що найважливіше у роботі офіціанта: вміти тримати одночасно 10 тарілок і швидко обслуговувати, презентабельно виглядати, бути в гарному настрої, знати меню та методику активних продаж, комунікувати з гостем і пам’ятати його вподобання? Кожний робить свої акценти і чомусь зачасту одні навики виключають застосування інших. Працівник сфери обслуговування повинен бути універсалом справи, розуміти настрої гостя, пропонувати тільки актуальні позиції, вміти завчасно не допустити конфліктну ситуацію. Презентація страви офіціантом – це її обгортка і вона або приваблює гостя і додає апетиту, або нагадує дизайн 90-х, який актуальний тільки в окремих концептах :-)

Традиційно повертаємось до питання, що спонукає гостя повернутись до закладу? Гарний інтер’єр, смачна їжа, комфортна атмосфера – надзвичайно важливо, але душею закладу і основним концептуальним індикатором є люди, що або доповнюють пазл  докупи, або нівелюють всі зусилля власників та керівників.

Все ще думаєте з чого почати новий рік? Звичайно з навчання і подальшого саморозвитку своєї команди! Вже 26 січня ми стартуємо Тренінговий центр з курсу навчань «Стандарти обслуговування у ресторанах та кафе», що включатиме 3 заняття та 12 годин емоційного заряду, легкої форми подання важливої інформації стосовно якості обслуговування, технік комунікації з гостем, методик допродаж, практичних відпрацювань та відповідей на актуальні питання. Ще більше інформації у наступних постах та за телефоном +38 (050) 552 5556.

Тренінговий центр «MyProfi»

  • Поширити у соціальних мережах
Авторизуватися на сайті

Забули пароль?

Зареєструватися Таємним покупцем

Забули свій пароль? Будь ласка, введіть свою адресу електронної пошти. Ви отримаєте посилання для створення нового пароля.

Повернутися до сторінки Входу

Close