Новорічний маркетинг: 5 актуальних трендів

Новорічний маркетинг: 5 актуальних трендів
  • Блог
  • Опубліковано 23.12.2016

"Найкращі свята - це ті, що відбуваються всередині нас" - підкреслив Ернест Хемінгуей. Але чому б нам не створити власноруч обличчя свята, якщо наш привід - казкова новорічна атмосфера? Саме час для несподіванок та маркетингових ходів, які розкриють бізнес в новому амплуа та посилять інтерес до продукту.

Отже, ми підготували для вас декілька цікавих блоків порад в контексті новорічного маркетингу:

1. Підкресліть унікальність бізнесу, не забуваючи про символічність свята .

Приклад: новорічний дизайн для чашок "Starbucks" (традиційні засніжені будиночки, ялинки і Санти поєдналися з рослинним орнаментом петриківського розпису).

Такий маркетинговий хід не створений для того, щоб стимулювати продажі, але він демонструє перевагу продукту на ринку, надає бренду свіжості, частково впливає на розширення аудиторії. Не бійтесь експериментувати, бійтесь проґавити момент!

2. Слідуйте новорічним трендам 2016-2017 в дизайні та прикрасах.

Приклад: новорічне оформлення офісу компанії SAP (корпоративний стиль) та різдвяних ярмарок в Європі (вільні casual-декорації).

Тренди сезону 2016-2017 змістились в бік "hand-made" стилю, дерев'яних іграшок, єдиної кольорової гами, використання натуральної хвої, ялинових шишок, цитрусів, кориці, вінків з шишок та квітів, поєднання полунично-червоної та білої палітри кольорів. В офісах також частково використовують хай-тек, але все ж традиційні декорації не втрачають актуальності.

3. Організовуйте новорічні акції, проводячи паралель з тематикою бізнесу.

Приклад: створення компанією "Світоч" унікальної найбільшої в Україні новорічної шоколадної ялинки (більше 4,5 м. заввишки) з власної продукції.

Під час цієї акції роздавали оригінальні інформаційно-подарункові матеріали (новорічні листівки і розмальовки) та подарунки, а охоплення проекту сягнуло 170 000 осіб. Ні для кого не секрет, що інформація - це основний інструмент для розширення аудиторії, особливо в поєднанні зі святковими промо-заходами. Емоція + продукт = ви гарантовано завоюєте серце свого клієнта.

4. Новорічні розіграші та конкурси, поширені в соціальних мережах.

Приклад: розіграш сертифікатів на отримання безкоштовної піци в мережі закладів «Primo Pizza», висвітлений в соціальних мережах "Facebook" та «Instagram».

Перед Новим роком у мрій є особлива властивість збуватися, а тому охоплення конкурсів/розіграшів/акцій у соціальних мережах суттєво зростає. Крім того, ми постійно переглядаємо новини, звертаємо увагу на святкові пропозиції, тому цей формат безперечно вигідний в рекламному контексті.

5. Використовуйте різні формати новорічних привітань для постійних та потенційних клієнтів.

Приклад: подарункові дерев'яні ялинки для клієнтів від компанії "MyProfi" (корпоративний стиль) / подарунки для діток, які проживають в житлових комплексах будівельної компанії «Traksler Development» (невимушений стиль з акцентом на європейські різдвяні традиції ).

Джо Джирард був визнаний найкращим продавцем у світі згідно з книгою рекодів Гіннеса. Він продавав в середньому 6 машин в день, а в цілому за життя - більше 13 000. Один з його секретів - він постійно вітав всіх клієнтів зі святами, додаючи при цьому на листівку одне речення: "Ви мені подобаєтесь."

Ви можете обрати будь-який формат привітання: новорічні передбачення, sms-повідомлення, маленькі подарунки, головне - емоція, яку ви даруєте людям.

Гарних вам свят!

 

  • Поширити у соціальних мережах
Авторизуватися на сайті

Забули пароль?

Зареєструватися Таємним покупцем

Забули свій пароль? Будь ласка, введіть свою адресу електронної пошти. Ви отримаєте посилання для створення нового пароля.

Повернутися до сторінки Входу

Close