"А давайте щось креативне!"

"А давайте щось креативне!"
  • Блог
  • Опубліковано 12.10.2016

Вічне питання маркетолога "бути чи не бути креативу?" – одне з головних питань, яке вдалось розібрати на курсі Вищої школи комунікації цього місяця в Києві. І не випадково! Останнім часом почути від замовників запит "а давайте вигадаємо щось креативне" стало вже звичним.

Що ж… давайте поговоримо!

Важливо зрозуміти суть креативного підходу і доцільність на певному етапі життєвого циклу компанії. Якщо ваш бренд тільки зароджується, робить перші кроки на ринку – робіть ставку на товар/послугу. Розкажіть про їх переваги, актуальність, застосування, смак, відмінності, тощо.

Трапляється, що за креативною обгорткою цільова аудиторія так і не отримує інформацію про сам продукт і, відповідно, не розуміє його доцільності. Якщо ж компанія з історією, гарним досвідом та конкретним споживачем – щось цікаве потрібно безсумнівно. Люди потребують змін, новинки додають потрібного тонусу, нові підходи свідчать про розвиток бізнесу. Але не вигадуйте велосипед! Креатив мусить бути простим! Поспілкуйтесь з вашими клієнтами, проаналізуйте їхні звички та вподобання, намалюйте їхній портрет, перегляньте кейси подібних пропозицій на масштабніших ринках – це точно направить вас у потрібне русло. Справжнє розуміння цінностей та потреб споживача дозволить створити ту креативну рекламу/акцію/новий продукт/сервісну складову, що виділить вас серед конкурентів і дозволить збільшити охоплення аудиторії.

Індивідуальний підхід, тільки актуальна пропозиція, творча подача інтересів цільової аудиторії, правильно обрані канали поширення інформації, зрозуміла реалізація – ось в чому креатив.

І, як наголошував один із спікерів "School of Effective Marketing" (до речі, у захваті від його промови на ВШК),  креативний бізнес – це виключний результат високого рівня технічного виконання ідей, що базуються на актуальних ринкових запитах.

То ж, креативу бути?..

Маріанна Дробиняк, керівник відділу маркетингу MyProfi

  • Поширити у соціальних мережах
Авторизуватися на сайті

Забули пароль?

Зареєструватися Таємним покупцем

Забули свій пароль? Будь ласка, введіть свою адресу електронної пошти. Ви отримаєте посилання для створення нового пароля.

Повернутися до сторінки Входу

Close